Hype-O-Dream

Hype-O-Dream is een jaarlijks dance festival op de Waregemse hippodroom. Op de eerste editie stroomden er 4.500 bezoekers binnen. Nu, drie jaar later, mochten ze maar liefst 12.000 bezoekers verwelkomen, boden ze vier verschillende podia aan, en haalden ze meer dan veertig DJ’s binnen.

​Conceptcreatie

Brand Heroes is al van dag één creatieve partner van Hype-O-Dream. We bedenken elk jaar een nieuw thema dat tot in de kleinste details wordt doorgevoerd. We ontwerpen het logo, de poster, de aankleding van de podia, merchandising, website, enzovoort.

Een thema dat alle zintuigen doet prikkelen

De grote sterkte van Hype-O-Dream is het gevoel van beleving. Dit bekomen we door het festival volledig onder te dompelen in het gekozen thema. In 2015 koos Brand Heroes voor ‘het oude Rome’ als thema, wat nauwkeurig werd toegepast op elke vorm van branding. Op deze manier werd Hype-O-Dream niet enkel een muziekfestival, maar ook een visueel onvergetelijke belevenis.

Hype-o-dream

“Hype-O-Dream is op elk gebied een visueel spektakel: van podia tot logo tot food & drink vouchers.”