Vetselect

VetSelect is een productlijn van Loën Laboratories die bestaat uit een gezondheidsgamma voor dieren. De aangeboden voedingssupplementen worden volledig zelf geproduceerd. De missie van Loën? Een kwaliteitsvolle en betaalbare verzorging voorstellen die voor iedereen toegankelijk is.

PR-stunt

VetSelect schakelde Brand Heroes in om een originele PR-stunt te lanceren: de nieuwe producten waren binnenkort beschikbaar in elke apotheker, en dit verdiende persaandacht. Samen met Global Image bedachten we hiervoor een ludiek interimkantoor voor honden.

Vacatures, een selectiedag, en veel persaandacht

Naast het bedenken van dit concept stond Brand Heroes ook in voor het ontwerp van het logo, de infographics, pos-materiaal, het design van de website en de social mediacampagne. Daarnaast volgden we ook het algemene verloop van deze stunt op:

  • We ontwikkelden een website waar baasjes hun honden op konden inschrijven voor verschillende vacatures.
  • De meest geschikte honden werden uitgenodigd door VetSelect voor een selectiedag.
  • In het Kasteel van Groenendaal legden de honden allerlei proefjes af. Ze werden door een jury beoordeeld op karakter, uitstraling en kracht.
  • Iedereen kreeg een unieke doggybag mee met een gedragsevaluatie, een diploma en een leuk aandenken.

Brand Heroes zorgde ervoor dat dit event mooi vormgegeven werd, dat het veel persaandacht kreeg, en dat er een aantal honden werden aangenomen op hun droomjob. En VetSelect zelf? Die konden er zeker van zijn dat elk baasje op de hoogte was van de nieuwe productlijn.

  • PR-stunt ontwikkelen en lanceren
  • Creatie van een speelse en ludieke vormgeving in thema
  • Ontwerp van logo, infographics en pos-materiaal
  • Webdesign en social media
Vetselect_Doginterim
Vetselect_Doginterim
Vetselect_Doginterim